capstarz@yahoo.com

capstarz@yahoo.com

Friday 16 December 2011

Entri kedua:seperti yang dijanjikan,,,,sambungan ENTRI PERTAMA!!!

Seperti yang dijanjikan,entri kali ini merupakan kesinambungan kepada entri sebelumnya.....mesti ada yang dah dapat teka kat mana gambar tu kan? hehehe.....bagi sesiapa yang pernah ke sini mesti tahu kat mana tempat ni kan...tapi tak apa,bagi yang belum berkesempatan ke sini lagi,kalau ada peluang,jangan lepaskan peluang untuk ke sini...best wooo......bagi yang nak hilangkan tekanan selepas belajar atau bekerja ke,datang la ke sini....serius dapat hilangkan tekanan tu,malah dapat tingkatkan tekanan darah lagi.hahaha.Kisahnya bermula MAC 2011 selepas aku ingin hilangkan tekanan selepas penat belajar.lepas tu aku ajak la member aku sorang ni,temankan aku shopping kat TIMES SQUARE ni.Mula-mula,aku tak ada rancangan pon nak masuk THEME PARK ni kan,tapi setelah didesak oleh member aku sorang ni kan,terpaksa la akur.Pantang dicabar,aku pon terus setuju nak masuk THEME PARK tu.Selepas survey harga tiket tu,aku pantas bersetuju,lagi pon under budget lg....untuk makluman,harga tiket tu tak ada la mahal mana pon,semua orang mampu beli tiket tu.Kebetulan hari tu hujung minggu,ramai la orang beratur nak beli tiket kan...lupa pulak nak bagi tahu tiket tu RM37.00 sahaja...murah la kan? yang pasti memang berbaloi-baloi dengan nilai wang yang dikeluarkan.Ada macam-macam jenis permainan yang disediakan termasuk lah untuk kanak-kanak.Di bawah ni  disediakan gambar yang sempat diabadikan sebagai kenangan.



     
ni la aku...huhuhu










































No comments:

Post a Comment