capstarz@yahoo.com

capstarz@yahoo.com

Wednesday 31 October 2012

Earning dari Nuffnang

Wahhh.....hari ini dah lebih kurang tiga bulan lebih iklan nuffnang melekat kat blog aku. Bulan Julai 2012, aku dah mula pasang iklan nuffnang kat blog ini.....korang tengok lah kat bahagian atas blog ini dengan kat bahagian bawah entri....aku letakkan iklan nuffnang untuk tolong promosikan...sambil-sambil itu boleh lah generate passive income dengan menulis blog.

Jom tengok berapa earning dari nuffnang sepanjang tiga bulan lebih ini:
Bahagian Ctr dengan Amount dikaburkan untuk tujuan keselamatan....hehehe.... Total Amount itu tak ada lah mencecah tiga hingga empat angka kan, tapi untuk beginner macam aku ini pun dah kira berbaloi. 

Lagi pun aku jarang sangat update blog, memang mempengaruhi jumlah traffik ke blog ini. Follower pun tak ramai lagi. Tapi apa-apa pun, earning dari nuffnang ini merupakan first step untuk aku terus gigih mencoret sesuatu dalam blog picisan ini. Korang support lah aku, just click iklan nuffang kat atas itu.

Pagi ini ada meeting dengan  sv (supervisor) tentang final year project (FYP). Tiga minggu lepas dah present tentang progress report kat sv, hari ini giliran aku plak tengok student lain yang present. Jumpa lagi entri berikut! Jangan lupa support aku, just click iklan nuffnang itu!

Terima kasih kerana sudi membaca!

No comments:

Post a Comment